Скільки коштувала реклама в бої Кличко - Хей
Об'єднувальний бій у суперважкій вазі між Володимиром Кличком і Девідом Хеєм подивилися в Німеччині в середньому 15,50 млн осіб, що склало 67% від загальної аудиторії телеглядачів, які включили свої телевізори в цей час, і 69,9% цільової аудиторії у віці від 14 до 49 років. За даними RTL, на піку переглядів - наприкінці 12 раунду в 00.15 - число глядачів зросло до 16, 28 мільйонів чоловік, що відповідає 75,7% глядацької аудиторії.
Вчора був встановлений новий рекорд переглядів боїв братів Кличко: до вчорашнього вечора кращий показник належав бою Віталія Кличка з Шенноном Бріггсом, який подивилися 13, 45 мільйонів телеглядачів.
Більша кількість телеглядачів за всю історію трансляцій боксу на німецькому телебаченні збирали лише Генрі Маске і Аксель Шульц (18 млн чоловік).
Великий попит на бої Кличко привів до підвищення цін на рекламу в паузах між раундами: за 30-секундний ролик рекламодавець викладає близько 140 тис євро (у 2009 році - 99 тис, у 2010 - 117 тис).
Що цікаво, на стадіоні в Гамбурзі було 45 тисяч фанатів, хоча й поміщає арена 57 млн.
За матеріалами: allboxing.ru
Шеннон Бріггс попередив: Мозесу Ітаумі ще зарано виходити проти Олександра Усика
Тайсон Ф’юрі остаточно залишає бокс: каже, що навіть мільярд не змусить його повернутися
Тоні Беллью розсипався в захопленні Усиком: «Його може зупинити лише він сам»
Турман назвав, чим «заманить» Кроуфорда назад у ринг
UFC починає розвиток боксу за інноваційною моделлю від Zuffa Boxing
Хей підтримує рішення Усика продовжувати кар’єру
Джошуа має понад 80 потенційних суперників до кінця 2025 року
Пімблетт звинувачує Топурію у фальші
Аспіналл про бій з Перейрою: «Якщо UFC запропонує — погоджуся»